پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:18 - 1395/07/09

صحبت های عجیب رویانیان/به دنبال تغییر نام باشگاه به پرسپولیس هستیم!

رئیس هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص شایعه کناره‌گیری فرهاد کاظمی از سرمربیگری این باشگاه گفت: من هنوز به صورت رسمی به سیاه‌جامگان ورود نکردم اما شرطی که برای کار دارم این بود که یک باشگاه باشیم نه یک تیم.

کارگرآنلاین: محمد رویانیان افزود: درباره فرهاد کاظمی هم باید بگویم که او نگرانی‌هایی دارد و قرار است امشب با او صحبت کنیم اما اینکه می گویند کاظمی دو روز در تمرینات شرکت نکرده و دستیارانش تیم را تمرین می‌دهند درست است.

وی در پاسخ به این سوال که کناره‌گیری سیاه‌جامگان از جام حذفی به چه دلیل بوده: تصمیم‌گیرنده در این باره خود مدیرعامل بود اما با من فقط مشورت انجام شد. من گفتم اگر به خاطر مشکلات مالی است که مهم نیست اما نظر آنها این بود که تمرکزشان بر روی لیگ باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد شما به سیاه‌جامگان رفتید تا روند نام گرفتن این باشگاه به پرسپولیس خراسان تسریع شود، ادامه داد: این موضوعی است که در حیطه اختیارات وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس است اما اگر وزارت ورزش و شخص علی‌اکبر طاهری محبت کنند و این اجازه را بدهند از آنها ممنون خواهیم شد. شما ببینید که همین حالا استقلال تهران، استقلال خوزستان و استقلال اهواز داریم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد که پرسپولیس خراسان هم داشته باشیم و این موضوع در نهایت به لطف مسئولان پرسپولیس بستگی دارد چون آنها باید با این موضوع موافقت کنند. خود خراسانی‌ها هم پرسپولیس را دوست دارند اما اگر این اتفاق در نهایت رخ نداد با نظر مردم خراسان شمالی، رضوی و جنوبی یک نام انتخاب می‌کنند البته خودم هم چند اسم در ذهنم دارم که باید کارشناسی شود هرچند که من خودم فقط پرسپولیس را می‌شناسم!

وی همچنین در مورد شایعه فسخ قرارداد با فرهاد کاظمی و جانشینی یحیی گل‌محمدی به جای او هم تصریح کرد: فرهاد کاظمی قراردادش را فسخ نکرده است و همان طور که گفتم امشب با او جلسه خواهم داشت. البته باید بگویم یحیی مربی مورد علاقه من است اما با او صحبتی نکرده‌ام چرا که سرمربی ما فرهاد کاظمی است و باید به کارش در باشگاه ادامه دهد. ما هم از او حمایت می‌کنیم.

منبع: شهرآرا آنلاین
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین